Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op met onze klantenservice via: [email protected].


Onze producten


Hoe natuurlijk zijn de producten van Landarie?

Jarenlange wetenschappelijk onderzoek en een wereldwijde zoektocht naar de beste ingrediënten stellen onze laboratoria in staat om exclusieve, natuurlijke extracten te combineren met geavanceerde technologie voor ongekende resultaten.

Onze compromisloze toewijding om het beste uit de natuur en de wetenschap te verenigen komt tot uiting in vooruitstrevende producten waarin schoonheid en gezondheid hand in hand gaan.


Hoe zijn de producten van Landarie gemaakt?

Wij maken alleen van de allerbeste producenten gebruik welke voldoen aan de eisen gesteld door de overheid aan de branche.


Zijn de producten van Landarie getest?

Alle producten van Landarie voldoen aan de strengste eisen die wettelijk zijn opgesteld. Daarnaast zijn onze producten uitvoerig getest in een laboratorium.


Bestellen


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zodra wij jouw bestelling binnen hebben wordt deze verstuurd. Wij streven ernaar om de volgende dag te leveren. Soms duurt het iets langer maar dan sturen wij altijd even een e-mail zodat je weet dat je jouw product iets later ontvangt.


Hoe kan ik een product retourneren?

Wil je het product ruilen? Dat kan tot 40 dagen na aankoop van jouw product. Download hier het retourformulier om je retour bij ons aan te geven.

Lukt dit niet neem dan contact op met onze klantenservice [email protected], zij helpen je graag verder!


Levertijd


Wat is de gemiddelde levertijd?

De gemiddelde levertijd van de producten is 1-2 werkdagen. Voor bestellingen in België en Duitsland is de gemiddelde levertijd 3-5 werkdagen.


Leveren jullie in heel Nederland?

Wij leveren door heel Europa! Wij streven ernaar om alles in Nederland, België en Duitsland binnen 1 dag te leveren. Het kan echter voorkomen dat er een kleine vertraging in de levering zit. In dat geval krijg je van ons een e-mail waarin we aangeven wanneer je jouw bestelling kunt ontvangen.


Ruilen & retourneren


Wat gebeurt er als ik het product niet lekker vind?

Wanneer je het product niet lekker vind kun je deze retourneren. Indien gewenst kunnen we het product tevens omruilen voor een ander product. Het is alleen mogelijk om ongeopende en ongebruikte producten te retourneren. Daarnaast dient de originele verpakking aanwezig te zijn.


Heb ik bedenktijd als ik het product heb gekocht?

Jazeker! Ben je niet tevreden over het product of de levering? Stuur het product dan binnen 40 dagen, zonder opgaaf van reden gratis terug. Graag wel in originele staat en verpakking. Neem voordat je het product en/of bestelling retour zendt wel eerst even contact met ons op, wij helpen je graag verder!


Mag ik mijn aankoop altijd terugsturen?

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 40 dagen zonder opgaaf van reden GRATIS terugsturen. Valt het product tegen of had je er iets anders van verwacht, geen probleem. Wij willen wel graag weten wat de reden hiervan is.


Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Zo snel mogelijk! Wij proberen dit altijd zo snel mogelijk af te ronden en zorgen ervoor dat het uiterlijk binnen 14 dagen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Wij wachten wel altijd even totdat we het product binnen hebben. Hoe je het aankoopbedrag terugontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode. Via de oorspronkelijke methode wordt er ook terugbetaald.


Partners


Hoe kan ik met Landarie samenwerken?

Wij werken graag samen met andere sterke partijen zoals blogs, vlogs, affiliates en linkpartners. Heb jij interesse in een samenwerking met Landarie dan horen wij dat graag. Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Contact ons dan via [email protected].